ВІТАЮ ВАС НА МОЄМУ БЛОЗІ, ЯКИЙ СТВОРЕНИЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА ОБМІНУ ДОСВІДОМ. СПОДІВАЮСЬ, ЩО ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ ВИ ТУТ ДЛЯ СЕБЕ ЗНАЙДЕТЕ, БУДЕ ДЛЯ ВАС КОРИСНОЮ ТА ЦІКАВОЮ.

3 клас

ТЕМА 7: Відпочинок і захоплення. Весела зима

ТЕМА: Наші захоплення
ЗАВДАННЯ:
1.переглянути тематичне відео
та відеоурок

2. Вивчити назви захоплень: ст.113, впр.2
3. У друкованому зошиті ст. 76, впр.2 доповнити речення, використавши вирази з впр.1

ТЕМА: Моя улюблена книжка.

ТЕМА: Ми любимо мультфільми
ТЕМА: Ви здивовані?
ТЕМА: Час історій

ТЕМА: Повторення вивченого з теми "Відпочинок і захоплення"
ТЕМА 8: Їжа. Можете мені допомогти?
ТЕМА 8: Їжа. Чи є якісь овочі та фрукти?
ТЕМА 8:Чи подобається це твоїй мамі?
ТЕМА 8:Це здорова чи шкідлива їжа?
ТЕМА 8: Скільки фруктів нам потрібно?


ТЕМА: Що ми робили влітку
ЗАВДАННЯ:
2.у друкованому зошиті с.75, впр.3 відповісти на запитання.



Дорогі третьокласники!
Незабаром розпочнеться таке довгоочікуване літо… А з ним – і три чудові місяці без уроків, занять, домашніх завдань… Час хорошого відпочинку та шалених розваг. Канікули…. Ні, навіть не так. КАНІКУЛИ!!! Слово, яке без заперечення викликає почуття радості та нестримного щастя. Ну, що, школярі? У вас усе літо попереду, щоб здійснити всі мрії!
Бажаю Вам чудових літніх канікул, сонячної погоди, холодного морозива, бронзової засмаги та незабутніх вражень!
PS. Не забувайте заглядати до словника англійської мови: повторювати алфавіт, розділ «Читання», назви числівників, кольорів, пір року, місяців, днів тижня. Бережіть словники!
До зустрічі в наступному навчальному році!!!!!!!!!

27.05.2020
ТЕМА: Підсумкова контрольна робота.
ЗАВДАННЯ:
Завдання знаходяться на сайті школи. Хто вже виконав, значить –МОЛОДЕЦЬ.


22.05.2020
ТЕМА: Цікава англійська.
I.   Прочитай і з’єднай. 
     1.     What is your name?                            
a)     I am seven.
2.  Where are you from?
b) My name is Monica.
     3.     How old are you?
с)    I am from England.

II.   Прочитай і з’єднай.
father
Granddad
grandfather
Mum
grandmother
Granny
mother
Dad
ІІІ. З поданих слів склади три речення
1.His       is    name    Tom.
2. dog   my  It  is  .
3. can Ann jump.

20.05.2020
ТЕМА: Контроль письма.
ЗАВДАННЯ:
I. Write the words in the correct boxes. Написати подані слова  у відповідну колонку: однина і множина.
A bed     eight books   two planes   a fish   five pencils   ten cars   a doll   a pet
            There’s                                                            There are
_____a bed________________              _______eight books_______________  
      
II. Write the correct answers: Yes, it can./ No, it cant. Записати правильну відповідь: так, може. Ні, не може.
1.     Can the elephant fly?   No, it can’t.
2.     Can the fish swim? ___________________________
3.     Can the monkey climb?  _______________________
4.     Can the elephant climb?_______________________
5.      Can the tiger run? ____________________________
6.     Can the snake run? ____________________________
     7. Can the snake sing? ____________________________

15.05.2020
ТЕМА: Контроль читання.
ЗАВДАННЯ:
1.     Прочитати, перекласти текст. Read the text and do the tasks.
This is Ann. She is little. She is five. Ann has got a cat. It is big.
This is Kate. She is little, too. She is six. She has got a rabbit. It’s nice.
This is Jack. He isn’t little. He is big. He is nine. He has got a dog. It is funny.
2. Письмово виконати завдання.
1. Fill in the missing letters.Вставити пропущені літери.
c_t           d_g            bi_      litt_e             si_                n_ce
2. True/False Записати речення і біля кожного з них позначити за змістом тексту правильне воно чи ні.
1. Ann has got a cat.
2. The cat is little.
3. Kate is six.
4. The rabbit is nice.
5. Jack is little.
6. The dog is funny.

13.05.2020
ТЕМА: Літо. Відпочинок влітку.
ЗАВДАННЯ:
1.переглянути відеоурок про відпочинок влітку
2. вивчити слова
seaside         сісайд         узбережжя морське
rive               ріве            річка
holidays  холідейс         канікули
travel           тревел        подорожувати
3.письмово виконати вправу 3 на сторінці 121. Скласти і записати у зошит 4 речення (на вибір).

08.05.2020
ТЕМА: Великдень в Україні
ЗАВДАННЯ:
1.переглянути відеоурок про Великдень в Україні
2.виготовити вітальну листівку на Великдень. Зразок підпису
Dear  …. Mary!
Happy Easter!
I wish you to be always healthy, happy and loved.
                          Ann
06.05.2020
ТЕМА: Cвята. Великдень.
ЗАВДАННЯ
1.Вивчити слова
Christ             крайст          Христос
сhurch           чьоч              церква
people            піпл              люди
Easter            істе               Пасха
hot cross bun хот крос бан великодня булочка
2.вправа 2, ст.118, прочитати і перекласти листа Білла до Тараса про святкування Великодня в Англії.
3. письмово виконати вправу 3 на сторінці 119. Записати речення у зошит і біля кожного з них за змістом листа позначити true (правильно) чи false (неправильно). Якщо таке за змістом речення було в листі, то позначаєте слово «правильно», а якщо ні – «неправильно».

29.04.2020
ТЕМА: Майбутній час
ЗАВДАННЯ
1. повторити про використання майбутнього часу. При необхідності переглянути відео попереднього уроку про майбутній простий час.
2. вправа 1, ст.116, прочитати і  перекласти назви професій, імена людей. Усно за зразком скласти речення, хто ким хоче бути. Наприклад, за першою картинкою: Nancy will be a secretary (Ненсі хоче бути секретаркою).
3. письмово виконати вправу 3 на сторінці 116. Прочитати, перекласти подані 5 стверджувальних речень. Замінити їх на заперечні за зразком і записати  у зошит. Наприклад, друге речення: Ми хочемо завтра прокинутися о шостій годині. З дужок ви вибираєте особу ( they (зей) –вони) і складаєте речення They will not get up at 6 o`clock tomorrow. Вони не хочуть завтра вставати о шостій годині.
4. При наявності інтернету пограйте у онлайн-гру (закріплення лексики про погоду).   https://learningapps.org/954208

24.04.2020  
ТЕМА: Майбутній час
ЗАВДАННЯ
1. переглянути відео про майбутній простий час
2. вправа 3, ст.115 читати, перекладати діалог.
3. письмово виконати вправу 4 на сторінці 115. За поданим зразком скласти 2 діалоги, використавши вирази у рамочці. Наприклад,
- Will you fly a kite? (Вілл ю флай е кайт? Ти будеш запускати повітряного змія?)
-Of course, I shall.     (оф коз, ай шел. Звичайно, я буду.)

22.04.2020
ТЕМА: Пори року і погода
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відео-вірш про  пори року і погоду
2. вправа 2, ст.112 усно дати відповіді на запитання. Наприклад,
How many days are there in a week?(хау мені дейс а зеа ін е вік?) скільки днів є у тижні?     There are seven days  in a week.(зеа а севен дейс ін е вік) У тижні – 7 днів.
3. письмово виконати вправу 3 на сторінці 113. Доповнити речення словами, поданими у рамочці.

17.04.2020
ТЕМА:  Пори року і погода
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок про погоду в різні пори року
2. вправа 3, ст.111 читати, перекладати речення.
3. переставити літери, прочитати слова і записати їх у зошит.
Wnietr           usemrm               irsnpg               utamun


15.04.2020
ТЕМА:  Пори року та місяці
ЗАВДАННЯ:
1. вивчити нову лексику
year                єа                 рік
month            манз             місяць
season            сізен            пора року
often               офн              часто   
2. переглянути відео про пори року та місяці. Ця лексика є у ваших словниках.
3. вправа 2, ст.111 читати, перекладати діалог.
4. Письмово. Fill in the missing letter/ вставте пропущену літеру
       Sun…y, r…iny, wind…,  сl…udy, wa…m, col…

10.04.2020 
ТЕМА:  Природа і погода
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відео про погоду
2. вивчити нову лексику
weather       везе     погода
shine           шайн    світити
stay             стей     залишатися
fine             файн    чудовий
bad             бед       поганий
snowy         снові    сніжний                                                                                  
cold             колд     холодний
cool             кул       прохолодний
warm          вом       теплий
sunny          санні    сонячний
hot               хот       жаркий
windy          вінді     вітряний                                                                             
rainy            рейні    дощовий 
clоudy         клауді  хмарний
3. вправа 2 письмово, ст.109 доповнити діалог про сьогоднішню погоду.

08.04.2020
ТЕМА:   Мій вчорашній день. Минулий час
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок з теми "Мій вчорашній день. Минулий час"
2.  після перегляду письмово виконати завдання:
1.Впишіть правильну форму дієслова у пропуски
I (visit) ___  lots of museums.
The weather (be)___  fine yesterday.
I (play)_____ football yesterday.
2.Оберіть “was” чи “were”
The teacher was/were  nice.
The pupils was/were very clever.


03.04.2020
ТЕМА:   Мій вчорашній день
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок з теми "Мій вчорашній день"
2.  після перегляду письмово виконати завдання:з'єднати дієслова у теперішньому і минулому часах
1) do                       a) helped
2) make                  b) went
3) go                       c) made
4) help                   d) washed
5) learn                  e) did
6) wash                  f) learnt
ЗВІТ: фото виконаної вправи
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger) ДО 08.04.2020 

01.04.2020
ТЕМА:   Годинник. Котра година?
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок з теми "Годинник" 


2.  після перегляду письмово виконати завдання: поданий час записати англійською мовою
сьома година, 5 година 15 хвилин, 9 година 45 хвилин, 6 година 30 хвилин, дванадцята година, 4 година 30 хвилин.
ЗВІТ: фото виконаної вправи
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger) ДО 03.04.2020 

Немає коментарів:

Дописати коментар