ТЕМА 7: Відпочинок і захоплення. Весела зима
ТЕМА: Наші захоплення
ЗАВДАННЯ:
1.переглянути тематичне відео
та відеоурок
2. Вивчити назви захоплень: ст.113, впр.2
3. У друкованому зошиті ст. 76, впр.2 доповнити речення, використавши вирази з впр.1
ТЕМА: Моя улюблена книжка.
ТЕМА: Ми любимо мультфільми
ТЕМА: Ви здивовані?
ТЕМА: Час історій
ТЕМА: Повторення вивченого з теми "Відпочинок і захоплення"
ТЕМА 8: Їжа. Можете мені допомогти?
ТЕМА 8: Їжа. Чи є якісь овочі та фрукти?
ТЕМА 8:Чи подобається це твоїй мамі?
ТЕМА 8:Це здорова чи шкідлива їжа?
ТЕМА 8:Це здорова чи шкідлива їжа?
ТЕМА 8: Скільки фруктів нам потрібно?
ТЕМА: Що ми робили влітку
ЗАВДАННЯ:
1.переглянути відеоурок
2.у друкованому зошиті с.75, впр.3 відповісти на запитання.
Дорогі третьокласники!
Незабаром розпочнеться таке довгоочікуване літо… А з ним
– і три чудові місяці без уроків, занять, домашніх завдань… Час хорошого
відпочинку та шалених розваг. Канікули…. Ні, навіть не так. КАНІКУЛИ!!! Слово, яке без заперечення
викликає почуття радості та нестримного щастя. Ну, що, школярі? У вас усе літо
попереду, щоб здійснити всі мрії!
Бажаю Вам чудових літніх канікул, сонячної погоди,
холодного морозива, бронзової засмаги та незабутніх вражень!
PS. Не забувайте
заглядати до словника англійської мови: повторювати алфавіт, розділ «Читання»,
назви числівників, кольорів, пір року, місяців, днів тижня. Бережіть словники!
До зустрічі в
наступному навчальному році!!!!!!!!!
27.05.2020
ТЕМА: Підсумкова контрольна робота.
ЗАВДАННЯ:
Завдання знаходяться на сайті
школи. Хто вже виконав, значить –МОЛОДЕЦЬ.
ТЕМА: Цікава англійська.
I. Прочитай і
з’єднай.
1.
What is your name?
|
a)
I am seven.
|
2. Where are you from?
|
b) My
name is Monica.
|
3.
How old are you?
|
с)
I am from England.
|
II. Прочитай і
з’єднай.
father
|
Granddad
|
grandfather
|
Mum
|
grandmother
|
Granny
|
mother
|
Dad
|
1.His is name Tom.
2. dog my It is .
ТЕМА: Контроль письма.
ЗАВДАННЯ:
I. Write the words in the correct boxes. Написати подані слова у відповідну
колонку: однина і множина.
There’s
There are
_____a bed________________ _______eight books_______________
II. Write the correct answers: Yes, it can./ No, it can’t. Записати
правильну відповідь: так, може. Ні, не може.
1.
Can the elephant fly? No,
it can’t.
2.
Can the fish swim?
___________________________
3.
Can the monkey climb? _______________________
4.
Can the elephant
climb?_______________________
5.
Can the tiger run?
____________________________
6.
Can the snake run?
____________________________
7. Can the snake sing? ____________________________15.05.2020
ТЕМА: Контроль читання.
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитати, перекласти текст. Read the text and do the tasks.
1. Прочитати, перекласти текст. Read the text and do the tasks.
This is Ann. She is little. She is five. Ann has got a cat. It is big.
This is Kate. She is little, too. She is six. She has got a rabbit. It’s nice.
This is Jack. He isn’t little. He is big. He is nine. He has got a dog. It is funny.
2. Письмово виконати завдання.
1. Fill in the missing letters.Вставити пропущені літери.
c_t d_g bi_ litt_e si_ n_ce
2. True/False Записати речення і біля кожного з них позначити за змістом тексту правильне воно чи ні.
1. Ann has got a cat.
2. The cat is little.
3. Kate is six.
4. The rabbit is nice.
5. Jack is little.
6. The dog is funny.
13.05.2020
ТЕМА: Літо. Відпочинок влітку.
ЗАВДАННЯ:
1.переглянути відеоурок про
відпочинок влітку
2. вивчити слова
seaside сісайд узбережжя морське
rive ріве річка
holidays холідейс канікули
travel тревел подорожувати
3.письмово виконати вправу 3 на сторінці 121. Скласти і
записати у зошит 4 речення (на вибір).
ТЕМА: Великдень в Україні
ЗАВДАННЯ:
1.переглянути відеоурок про
Великдень в Україні
2.виготовити вітальну листівку на
Великдень. Зразок підпису
Dear …. Mary!
Happy Easter!
I wish you to be always
healthy, happy and loved.
Ann
06.05.2020
ТЕМА: Cвята. Великдень.
ЗАВДАННЯ
1.Вивчити слова
Christ крайст Христос
сhurch чьоч церква
people
піпл люди
Easter істе Пасха
hot cross bun хот крос бан великодня булочка
2.вправа 2, ст.118, прочитати і перекласти листа Білла до Тараса про
святкування Великодня в Англії.
3. письмово
виконати вправу 3 на сторінці 119. Записати речення у зошит і біля кожного з них за змістом
листа позначити true (правильно)
чи false (неправильно). Якщо таке за змістом речення
було в листі, то позначаєте слово «правильно», а якщо ні – «неправильно».
ТЕМА: Майбутній час
ЗАВДАННЯ
1. повторити про використання майбутнього
часу. При необхідності переглянути відео попереднього уроку про майбутній простий час.
2. вправа 1, ст.116, прочитати і перекласти назви
професій, імена людей. Усно за
зразком скласти речення, хто ким хоче бути. Наприклад, за першою картинкою: Nancy will be a secretary (Ненсі хоче бути секретаркою).
3. письмово виконати вправу 3 на сторінці
116. Прочитати, перекласти подані 5 стверджувальних речень.
Замінити їх на заперечні за зразком і записати
у зошит. Наприклад, друге речення: Ми хочемо завтра прокинутися о шостій
годині. З дужок ви вибираєте особу ( they (зей) –вони)
і складаєте речення They will not get up at 6 o`clock tomorrow. Вони не хочуть завтра вставати о
шостій годині.
4. При наявності інтернету пограйте у онлайн-гру (закріплення лексики про погоду). https://learningapps.org/95420824.04.2020
ТЕМА: Майбутній час
ЗАВДАННЯ
1. переглянути відео про майбутній простий час
2. вправа 3, ст.115 читати, перекладати діалог.
3. письмово виконати вправу 4 на сторінці 115. За
поданим зразком скласти 2 діалоги, використавши вирази у рамочці. Наприклад,
- Will you fly a kite? (Вілл ю
флай е кайт? Ти будеш запускати повітряного змія?)
-Of course, I shall. (оф коз,
ай шел. Звичайно, я буду.)
ТЕМА: Пори року і погода
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відео-вірш про пори року і погоду
2. вправа 2, ст.112 усно дати відповіді на запитання. Наприклад,
How many days are there in a week?(хау мені дейс а зеа ін е вік?)
скільки днів є у тижні? There are seven days
in a week.(зеа а севен дейс ін е вік) У
тижні – 7 днів.
3. письмово виконати вправу 3 на сторінці 113.
Доповнити речення словами, поданими у рамочці.
ТЕМА: Пори року і погода
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок про погоду в
різні пори року
2. вправа 3, ст.111 читати, перекладати речення.
3. переставити літери, прочитати слова і
записати їх у зошит.
Wnietr usemrm irsnpg utamun
ТЕМА: Пори року та місяці
ЗАВДАННЯ:
1. вивчити нову лексику
year єа рік
month
манз місяць
season сізен пора року
often офн часто
2. переглянути відео про пори року та місяці. Ця лексика є у ваших словниках.
3. вправа 2, ст.111 читати, перекладати діалог.
4. Письмово. Fill in the missing
letter/ вставте пропущену літеру
Sun…y, r…iny, wind…, сl…udy, wa…m, col…
ТЕМА: Природа і погода
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відео про погоду
2. вивчити нову лексику
weather везе погода
shine шайн світити
stay
стей залишатися
fine
файн чудовий
bad
бед поганий
snowy снові
сніжний
cold колд холодний
cool кул прохолодний
warm вом теплий
sunny
санні сонячний
hot хот жаркий
windy
вінді вітряний
rainy рейні
дощовий
clоudy клауді хмарний
3. вправа 2 письмово, ст.109 доповнити діалог про сьогоднішню погоду.
clоudy клауді хмарний
08.04.2020
ТЕМА: Мій вчорашній день. Минулий час
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок з теми "Мій вчорашній день. Минулий час"
1.Впишіть правильну форму
дієслова у пропуски
I
(visit) ___ lots of museums.
The
weather (be)___ fine yesterday.
I (play)_____
football yesterday.
2.Оберіть “was” чи “were”
The teacher was/were nice.
The pupils was/were very clever.
ТЕМА: Мій вчорашній день
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок з теми "Мій вчорашній день"
1) do a) helped
2) make b) went
3) go c) made
4) help d) washed
5) learn e) did
6) wash f) learnt
ЗВІТ: фото виконаної вправи
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber, messenger) ДО 08.04.2020
01.04.2020
ТЕМА: Годинник. Котра година?
ЗАВДАННЯ:
1. переглянути відеоурок з теми "Годинник"
2. після перегляду письмово виконати завдання: поданий час записати англійською мовою
сьома година, 5 година 15 хвилин, 9 година 45 хвилин, 6 година 30 хвилин, дванадцята година, 4 година 30 хвилин.
ЗВІТ: фото виконаної вправи
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber, messenger) ДО 03.04.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар